مجله درمان زخم

مقالات و نوشته های مرتبط با روشهای نوین درمان زخم

مجله درمان زخم

مقالات و نوشته های مرتبط با روشهای نوین درمان زخم

۱۴مرداد

انواع روش دبریدمان زخم

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۲۳ ب.ظ

انواع روش دبریدمان زخم

۴. دبریدمان  مکانیکی با استفاده از روش‌های آبیاری ، hydrotherapy ، مرطوب و خشک و یک تکنیک خراشیده شده‌است . این روش مقرون‌به‌صرفه است ، می‌تواند به بافت سالم آسیب برساند و معمولا ً دردآور است . لباس‌های مرطوب به خشک در وضعیت مراقبت طولانی‌مدت توسط ارزیابان این ایالت ، به خاطر گزینه‌های موجود در لباس مراقبت از زخم پیشرفته ، اخم می‌کنند . این نوع آرایش برای از بین بردن بافت زه‌کشی و مرده از زخم‌ها استفاده می‌شود . لباس مرطوب و مرطوب گزینه دیگری است که در مراقبت‌های دراز مدت پذیرفته شده‌است. این نوع آرایش برای بهبود التیام زخم مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای از بین بردن بافت زه‌کشی و مرده از زخم به کار می‌رود . زخم‌هایی عمیق با تضعیف و tunneling کردن لازم است شل شوند . بدون بستن چمدان ، فضا ممکن است بسته شود تا یک جیب تشکیل دهد و منجر به عفونت یا دمل نشود . این نوع پانسمان هر روز عوض می‌شود ، در حالی که با لباس مرطوب و خشک ، که هر ۴ تا ۶ ساعت تغییر می‌کند .
۵. جراحی تیز و تیز جراحی توسط یک پزشک ماهر با استفاده از ابزارهای جراحی مثل چاقوی جراحی ، curette ، قیچی ، rongeur و forceps انجام می‌شود . این نوع debridement بهبود زخم را با از بین بردن بافت بیوفیلم و devitalized بهبود می‌دهد . سطح of با سطح حذف بافت devitalized تعیین می‌شود . جراحی ، the نوع aggressive است و در یک عمل جراحی انجام می‌شود . Sharp شارپ و محافظه‌کار را می‌توان در کلینیک یا کنار بس‌تر با ابزار استریل انجام داد .
نتیجه‌گیری برای ترویج درمان ، کاهش ریسک ابتلا به عفونت ، و بهبود نتایج بیماران ، و مجموعه‌ای از روش‌های debridement باید در برنامه مدیریت زخم patient's گنجانده شوند . استفاده بیش از یک روش debridement ثبات در آماده‌سازی بس‌تر زخم برای درمان را فراهم می‌کند . وقتی زخم از طریق آبشار شفا می‌یابد ، انتقال به بسته شدن زخم همیشه صاف نیست . پیچیدگی یک جراحت مزمن می‌تواند ناامیدکننده باشد ، اما ما به عنوان یک متخصص بالینی باید از تمام روش‌های مراقبت‌های پزشکی پیشرفته برای رسیدن به نتایج درمان استفاده کنیم .

 

کلینیک دهقانی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی