مجله درمان زخم

مقالات و نوشته های مرتبط با روشهای نوین درمان زخم

مجله درمان زخم

مقالات و نوشته های مرتبط با روشهای نوین درمان زخم

۲۸خرداد

درمان زخم بستر

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۹ ب.ظ

درمان زخم بستر

کاهش فشار اولین مرحله در برخورد با bedsore ، کاهش فشار و اصطکاک است که موجب آن می‌شود . استراتژی‌ها عبارتند از: repositioning . اگر شما درد فشار دارید ، تغییر دهید و موقعیت خود را اغلب تغییر دهید . چگونه اغلب به شرایط خود و کیفیت سطحی که در آن هستید بستگی دارد . به طور کلی اگر از صندلی چرخدار استفاده می‌کنید ، هر ۱۵ دقیقه یک‌بار وزن خود را تغییر دهید و یا هر ساعت یک‌بار تغییر دهید . اگر در یک تخت‌خواب هستید ، هر دو ساعت یک‌بار تغییر می‌کنید .

استفاده از سطوح پشتیبان . از یک تشک ، تخت‌خواب و بالش‌های مخصوص استفاده کنید که به شما در نشستن یا دروغ به شکلی کمک می‌کند که پوست آسیب‌پذیر را محافظت می‌کند .

تمیز کردن و پانسمان زخم بستر برای زخم فشار بستگی به این دارد که زخم چقدر عمیق است . به طور کلی تمیز کردن و پانسمان زخم شامل موارد زیر است : تمیز کردن . اگر پوست آسیب‌دیده شکسته نشود , آن را با یک تمیز کننده نرم بشویید و خشک کنید . هر بار که تعویض لباس عوض می‌شود , تمیز کردن زخم‌های باز با آب یا آب شور ( آب‌نمک ) تمیز می‌شود .

دست خود را به روی باند پیچی زد . بانداژ با باز نگه داشتن زخم بهبود می‌یابد . این باعث ایجاد مانعی در برابر عفونت می‌شود و پوست اطراف را خشک نگه می‌دارد . گزینه‌های Bandage شامل فیلم‌هایی همچون gauzes ، ژل ، ژل ، foams و coverings هستند . شما ممکن است به ترکیبی از لباس نیاز داشته باشید .

از بین بردن بافت‌های آسیب‌دیده برای درمان درست , زخم‌ها باید عاری از بافت‌های آسیب‌دیده , مرده یا آلوده باشند . حذف این بافت با تعدادی از روش‌ها مانند شست‌وشوی ملایم زخم با آب و یا برش بافت‌های آسیب‌دیده انجام می‌شود .کلینیک دهقانی زاده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۸
درمانگر زخم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی